COMUNICACIÓN CON LAS FAMILIAS
GERAPP: Toda la información del día a día de tu familiar
En nuestro centro la comunicación con las personas es esencial. Sabemos la importancia de disponer de una línea de comunicación directa con las familias que permita recibir toda la información actualizada de la persona residente. Aparte de los canales de comunicación habitual, trabajamos con Gerapp, una aplicación gratuita que permite:
- Conocer información constante y actualizada sobre las actividades del centro
- Información asistencial y personalizada de la persona y su día: evolución, comidas, visitas médicas
- Un canal de comunicación directa con el centro
CONOCE NUESTRO DÍA A DÍA
Residència Laia1 mes hace
🩺💙 Avui, 12 de maig, posem en valor una tasca imprescindible: cuidar de les persones.
A VIMA Resdiencial volem reconèixer la dedicació, la professionalitat i la humanitat de totes les infermeres i infermers, que cada dia marqueu la diferència amb cada gest, cada paraula i cada mirada.
Gràcies per cuidar, acompanyar i fer-ho sempre amb el cor.
Feliç Dia Internacional de la Infermeria! ✨
#DiaDeLaInfermeria #Infermeria #CuidarÉsVocació #Salut #Gràcies #VIMAResidencial
A VIMA Resdiencial volem reconèixer la dedicació, la professionalitat i la humanitat de totes les infermeres i infermers, que cada dia marqueu la diferència amb cada gest, cada paraula i cada mirada.
Gràcies per cuidar, acompanyar i fer-ho sempre amb el cor.
Feliç Dia Internacional de la Infermeria! ✨
#DiaDeLaInfermeria #Infermeria #CuidarÉsVocació #Salut #Gràcies #VIMAResidencial
Residència Laia2 meses hace
🌹📚 Feliç diada de Sant Jordi! 📚🌹
“Per viatjar lluny, no hi ha millor nau que un llibre” — Emily Dickinson
Aquest 2026, de nou, els carrers s'ompliran de roses i llibres. Nosaltres celebrem Sant Jordi recordant que cada llibre és una porta oberta a nous mons, a noves mirades i a històries que ens fan créixer. Com cada any, continuem caminant al costat de les persones, compartint experiències, aprenentatges i somnis que ens impulsen a anar més enllà.
Gràcies a totes les persones que formeu part d’aquest viatge.
Feliç dia del llibre i de les roses! 🌹📖
“Per viatjar lluny, no hi ha millor nau que un llibre” — Emily Dickinson
Aquest 2026, de nou, els carrers s'ompliran de roses i llibres. Nosaltres celebrem Sant Jordi recordant que cada llibre és una porta oberta a nous mons, a noves mirades i a històries que ens fan créixer. Com cada any, continuem caminant al costat de les persones, compartint experiències, aprenentatges i somnis que ens impulsen a anar més enllà.
Gràcies a totes les persones que formeu part d’aquest viatge.
Feliç dia del llibre i de les roses! 🌹📖
Residència Laia8 meses hace
🌍✨ Dia Mundial de la Salut Mental 2025 ✨🌍
Avui ens unim per recordar que la salut mental és responsabilitat de tothom: cal cuidar-la, impulsar-la i defensar-la cada dia. 🧠💚
Al nostre centre treballem per oferir espais segurs, respectuosos i plens d’escolta, on cada persona se senti acompanyada, valorada i compresa. Perquè el benestar emocional és essencial per viure amb plenitud — i junts podem fer que sigui una realitat per a tothom. 🌱💫
#DiaDeLaSalutMental #LaSalutMentalImporta #AcompanyantAmbElCor #BenestarEmocional #CuidemLaMent #SalutMentalPerATothom #DiaMundialDeLaSalutMental
Avui ens unim per recordar que la salut mental és responsabilitat de tothom: cal cuidar-la, impulsar-la i defensar-la cada dia. 🧠💚
Al nostre centre treballem per oferir espais segurs, respectuosos i plens d’escolta, on cada persona se senti acompanyada, valorada i compresa. Perquè el benestar emocional és essencial per viure amb plenitud — i junts podem fer que sigui una realitat per a tothom. 🌱💫
#DiaDeLaSalutMental #LaSalutMentalImporta #AcompanyantAmbElCor #BenestarEmocional #CuidemLaMent #SalutMentalPerATothom #DiaMundialDeLaSalutMental
Residència Laia9 meses hace
👵👴 Avui, 1 d’octubre, commemorem el Dia Internacional de la Gent Gran.
És una jornada per reconèixer la seva aportació a la societat i posar en valor la seva experiència, saviesa i el seu paper fonamental en la construcció de comunitats més justes i solidàries.
Com diu Ingmar Bergman: «Envellir és com escalar una muntanya: mentre puges les forces minven, però la mirada és més lliure, la vista més àmplia i serena.» Aquesta frase ens recorda que l’edat porta profunditat, perspectiva i serenitat.
Des del nostre centre ens sumem a aquesta commemoració reafirmant el nostre compromís amb la cura, el respecte i la dignitat de les persones grans. Creiem fermament que cada etapa de la vida ha de ser viscuda amb qualitat, acompanyament i afecte.
💜 Cuidar la gent gran és cuidar les nostres arrels i el nostre futur.
#DiaInternacionalGentGran #GentGran #Respecte #EnvellirAmbDignitat @vimaresidencial
És una jornada per reconèixer la seva aportació a la societat i posar en valor la seva experiència, saviesa i el seu paper fonamental en la construcció de comunitats més justes i solidàries.
Com diu Ingmar Bergman: «Envellir és com escalar una muntanya: mentre puges les forces minven, però la mirada és més lliure, la vista més àmplia i serena.» Aquesta frase ens recorda que l’edat porta profunditat, perspectiva i serenitat.
Des del nostre centre ens sumem a aquesta commemoració reafirmant el nostre compromís amb la cura, el respecte i la dignitat de les persones grans. Creiem fermament que cada etapa de la vida ha de ser viscuda amb qualitat, acompanyament i afecte.
💜 Cuidar la gent gran és cuidar les nostres arrels i el nostre futur.
#DiaInternacionalGentGran #GentGran #Respecte #EnvellirAmbDignitat @vimaresidencial
Residència Laia1 año hace
💛 Ahir vam celebrar el 50 anys de l'entitat. Viure aquest dia només pot portar-nos una paraula: GRÀCIES.
A les persones que hi éreu fa 50 anys, a les que ens heu fet créixer i a les que continueu donant sentit a la nostra feina.
Ha estat una jornada plena d’emoció i orgull. Seguim endavant, plegats. 🙏
A les persones que hi éreu fa 50 anys, a les que ens heu fet créixer i a les que continueu donant sentit a la nostra feina.
Ha estat una jornada plena d’emoció i orgull. Seguim endavant, plegats. 🙏

Celebrem els 50 anys de l'entitat
Hem celebrat 50 anys de l'entitat. Viure aquest dia només pot portar-nos una paraula: GRÀCIES.A les persones que hi éreu fa 50 anys, a les que ens heu fet cr...
Residència Laia1 año hace
🩺✨ Avui, 12 de maig, celebrem el Dia Internacional de la Infermeria!
Des de VIMA Residencial volem agrair de tot cor a totes les persones que, amb vocació i entrega, feu de la cura una professió i un acte d'amor diari.
Gràcies per ser-hi sempre. Feliç Dia de la Infermeria! 💙
#DiaDeLaInfermeria #Infermeria #Gràcies #Salut #Vocació #Cura #VIMAResidencial
Des de VIMA Residencial volem agrair de tot cor a totes les persones que, amb vocació i entrega, feu de la cura una professió i un acte d'amor diari.
Gràcies per ser-hi sempre. Feliç Dia de la Infermeria! 💙
#DiaDeLaInfermeria #Infermeria #Gràcies #Salut #Vocació #Cura #VIMAResidencial






